ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА РАБОТАТА НА ПЕДАГОГОТ
ЗА УЧЕБНАТА 2016/2017 ГОД.
Подрачје на активност | Содржини | Реализатор и соработници | Време на реализација |
Прво подрачје:
Планирање, програмирање и организирање на воспитно-образовната дејност |
Ќе ја изготви програмата за сопствената работа | Педагог | Август |
Ќе учествува во изработка на програмата и извештаите за работа на училиштето , полугодишни и годишни, | Педагог, директор, психолог, наставници | Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Ќе изработува прегледи, и извештаи за потребите на МОН, БРО, општината и др. институции, | Педагог, директор, психолог, наставници, одговорни лица од др. | Континуирано вотекот на целата учебна год. | |
Ќе учествува во планирање и организирање на работата на предметна и одделенска настава, | Педагог, директор,психолог, наставници | Континуирано во текот на целата учебна год. | |
Ќе учествува во планирање и организирање на воннаставните активности, | Педагог, психолог директор, наставници. | Континуирано во текот на целата учебна год | |
Ќе учествува во изработка на разни програми за тековно работење на училиштето | Педагог, психолог, директор, наставници. | Континуирано во текот на целата учебна год | |
Ќе учествува во активностите при изработката на развојниот план врз основа на СЕУ на училиштето | Членови на училишниот тим | Континуирано во текот на целата учебна год | |
, | Ќе учествува во планирање, организирање и реализирање на активностите надвор од редовната настава, а за потребите на учениците и наставниците | Педагог, психолог, директор, наставници, ученици | Континуирано во текот на целата учебна год |
Ќе учествува на состаноците на стручните активи во одделенска и предметна настава |
Педагог, наставници |
Континуирано во текот на целата учебна год |
|
Ќе ја реализира програмата за превенција од насилно однесување во училиштата | Педагог, ученици од
4-9 то одд. |
Континуирано во текот на редовната настава | |
Ќе учествува во работата на инклузивниот тим во училиштето | Педагог,психолог,наставници | Континуирано | |
Ќе ја реализира програмата за превенција од трговија со луѓе,ќе прави презентации и ќе дискутира со ученици за тоа на тема „Стоп на модерното ропство“ | Педагог, ученици од 9-то одд.и други паралелки | Континуирано | |
Ќе ја координира работата на комисијата за интерно проверување на наставниците | Педагог,директор,наставници | Јуни-јули | |
Ќе учествува во активностите околу екстерното проверување на учениците
|
Психолог,педагог,директор,наставници | Јуни | |
Второ подрачје:
Работа со ученици
|
– Ќе ја следи адаптацијата и напредокот на првачињата.
|
Педагог,одделенски наставници
|
Септември-Декември
|
-Ќе ги открива факторите кои го попречуваат напредокот кај поедини ученици.
|
Педагог,одделенски наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Ќе врши советодавна работа со учениците кои послабо напредуваат и имаат проблеми во начинот на однесувањето во паралелката,комуникацијата и поведението
|
Педагог
|
Континуирано во текот на целата учебна година. |
|
– Ќе учествува во работата со ученици со посебни образовни потреби,
|
Педагог,психолог,одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
– Ќе учествува во работата со талентирани деца,
|
Педагог,одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
-Ќе учествува во работата со ученици со потешкотии во учењето,
|
Педагог,психолог, одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
– Ќе врши запишување на ученици и формирање на паралелки,
|
Педагог,директор,психолог,
одделенски наставници,
|
Мај,Август,
|
|
-Ќе го следи успехот и напредокот на учениците во наставни и воннаставни активности,
|
Педагог,одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
-Ќе работи на професионалната ориентација кај учениците,според изработена програма за професионална ориентација
|
Педагог,наставници,комисија составена од предметни наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
Трето подрачје:
Соработка со родители |
-Ќе учествува во организација на посети за успешно реализирање на ЕКО активностите предвидени за тековната учебна година
|
Педагог,ученици, наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. |
-Ќе врши анкетирање на деветтите одделенија во делот на професионалната ориентација
|
Педагог,
|
Ноември,март
|
|
-Ќе врши педагошко инструктивна и советодавна работа
|
Педагог,директор,родители
|
Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
– Советодавна работа со родители со понизок социјален статус и ублажување на проблемите во учењето на учениците,
|
Педагог,директор,родители,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
-Водење евиденција на работата со родителите
|
Педагог,директор, родители,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Ќе врши советодавни разговори и консултации со родители на деца кои послабо напредуваат и имаат проблеми во комуникацијата,поведението иначинот на однесување во паралелката |
Педагог,директор, родители,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. |
|
Ќе подготвува покани и ќе присуствува и учествува на состаноците на Совет на родители
|
Педагог,психолог, директор,родители, наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. |
|
Четврто подрачје:
Соработка со наставници
|
-Ќе учествува во педагошко инструктивна и советодавна работа,и ќе учествува на стручните активи во училиштето
|
Педагог, одделенски и предметни наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година. |
– Ќе врши консултативно советодавна работа со одделенските раководители за случаи со социјален статус на родителите да влијае врз учењето на учениците
|
Педагог,одделенски наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Соработка со стручни органи,
|
Педагог, директор, психолог, наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
-Ќе врши унапредување на воспитно – образовната работа
|
Педагог,одделенски наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Ќе одржува часови во одделенска настава и ќе опсервира ученици при замена на отсутен наставник
|
Педагог,одделенски наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година. | |
Ќе ја координира работата и во предметна настава како резултат на отсутен наставник
|
Педагог,предметни наставници
|
Во текот на учебната година
|
|
Ќе врши консултации со наставниците за нејаснотиите околу водењето на педагошката евиденција и документација |
Педагог, психолог директор, наставници |
Континуирано во текот на целата учебна година. |
|
Ќе прави увиди на часови во одделенска и предметна настава и ќе изготвува извештаи за истите како и анализа и консултација со наставниците по посетен час | Педагог,психолог,
наставници |
Ноември-декември
март-април |
|
Петто подрачје:
Аналитичко истажувачка работа
|
-Ќе ги проучува причините и тешкотиите на учениците кои заостануваат во наставата, | Педагог, одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година
|
– Ќе изготвува инструменти за утврдување на социјалниот статус на родителите за ученици кои заостануваат во учењето,
|
Педагог, директор,одделенски наставници,
|
Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
-Ќе учествува во анкетирање на учениците
|
Педагог,психолог,наставници
|
Континуирано
|
|
-Ќе изготви и ќе реализира анкети во првите,вторите и третите одделенија
|
Педагог,наставници
|
Октомври,март,мај
|
|
– Ќе учествува во исражувачка работа преку анкети за деветтите одделенија и анализа на истите во делот на професионалната ориентација
|
Педагог,психолог, ученици
|
Април
|
|
Шесто подрачје:
Педагошка евиденција и документација
|
-Ќе води документација за аналитичко истражувачка работа
|
Педагог,
|
Континуирано во текот на целата учрбна година,
|
– Ќе учествува во унапредување на педагошката евиденција и документација што се води во училиштето,
|
Педагог,психолог,директор,
наставници
|
Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
Ќе ги документира своите активности во текот на денот
|
Педагог | Континуирано во текот на целата учебна година, | |
Ќе врши евиденција на бројната состојба на учениците по пол,возраст,национален состав,успех и поведение
|
Педагог,психолог,одделенски и предметни наставници, | Континуирано во текот на целата учебна година,
|
|
Ќе врши проверка на дневници и матични книги и ги известуваше наставниците за пропустите
|
Педагог, наставници,директор
|
Континуирано во текот на целата учебна година
|
|
Ќе врши консултација со наставниците околу водењето на педагошката документација и евиденција
|
Педагог,психолог,наставници,директор
|
Континуирано во текот на целата учебна година
|
|
Седмо подрачје:
Соработка со локална заедница
|
Педагог,одд.наставноци, ученици
|
континуирано
|
|
Соработка со претставници од Црвен Крст и Петта приватна гимназија за хуманитарни акции
|
Педагог,директор,наставници
|
континуирано
|
|
Учествува во работата на комисијата за јавни набавки како претседател
|
Педагог,членови на комисија и други институции
|
Континуирано во текот на целата учебна година
|
|
Учествува во посета на домот за стари лица;Светла надеж;
|
Педагог,предметен наставник-Каролина Наскоска,ученици-подмладок на Црвен Крст
|
декември
|
|
Ги организира посетите на театар и кино,Меѓаши,и други институции
|
Ученици,наставници,педагог
|
континуирано
|
|
|
Соработува со филозофскиот факултет-институт за педагогија
|
Педагог и други учесници
|
Континуирано во текот на целата учебна година
|
|
Соработува со невладини организации
|
Педагог,претставници,ученици.наставници
|
Континуирано
|
Соработува со општина Аеродром
|
Педагог,наставници
|
континуирано | |
Соработува со Детски културен центар-Карпош
|
Педагог,наставници,ученици
|
Февруари,декември
|
|
Соработува со Дом на просветни работници
|
Педагог,ученици,наставници
|
Континуирано
|
|
Соработува со МВР во делот на сообраќај и начин на однесување на учениците
|
Педагог,директор,наставници,ученици
|
Континуирано
|
|
Соработува со поликлиника Јане Сандански,и други здравствени организации
|
Педагог, психолог, наставници,ученици
|
Континуирано
|
|
Соработува со средни училишта во делот на професионалната ориентација на ученици
|
Педагог,наставници,ученици
|
Април-мај
|
|
Соработува со Комунална хигиена
|
Педагог,ученици
|
Ноември
|
|
Соработува со МОН и БРО
Соработка со МТВ |
Педагог,директор и претставници
|
Континуирано
|
|
Соработка со Агенција за храна и ветеринарство и други институции во делот на професионалната ориентација
|
Педагог,наставници, ученици
|
Февруари,март | |
Соработува со метеролошка станица и институтот за санитарна контрола на водата во однос на предвидените ЕКО-активности како и други институции
|
Педагог,наставници,ученици
|
февруари
|
|
Соработува со „Абмуланта Лисиче“како и поликлиника„Јане Сандански“
|
Педагог,ученици,наставници
|
Ноември
|
|
Осмо подрачје:
Лично стручно усовршување
|
Учествува на состаноците на здружението на педагози на град Скопје
|
Педагог,педагози од сите училишта,советници и претсавници од други институции
|
Континуирано во текот на учебната година
|
Континуирано користи стручна литература,интернет,за потребите на училиштето и пошироко и ги следи промените во воспитно-образовниот систем
|
Педагог
|
Континуирано во текот на учебната година
|
|
Посетува обуки и семинари континуирано
|
Педагог,одд.наставници
|
јуни
|
|
Присуствува на одбележувањето на „Денови на педагогијата“каде се промовираат повеќе трудови од професори при институтот за педагогија
|
Педагзи,професори,наставници,и други стручни лица
|
мај
|
|
Изготвува и реализира анкетни листови за учениците од 1-3 то одд.,како и анкети за деветтите одделенија во делот на професионалната ориентација | Педагог,ученици,наставници | Во текот на учебната година |